Som ringar på vattnet...

Efter att ha kollat runt lite på våra motståndares hemsidor hittade jag till Olskrokens hemsida. Där fanns en länk till en blogg om Olskroken. Fan, tänkte jag, undrar hur länge de haft en blogg? När jag kollade igenom bloggen upptäckte jag detta inlägg från 3/8:

Medan jag satt på jobbet och åt en äcklig pan-pizza kom jag på tanken att likt GBK skapa en blogg till laget. Mest för att jag har tid, och lite för att jag har lust. Här planeras det att skrivas om träningar och matcher med A och B-lag - ur ett personligt perspektiv. Det rör sig alltså om mina personliga åsikter som naturligtvis är mycket mer värda än dina. Om ni kan leva med den premissen är det här rätt plats för att läsa och lära om krokens med- och motgångar.

Så är det! GBK - ligger alltid steget före ;-)

Självklart är det kul med bloggar för våra motståndarlag i serien. Här kan ni kolla in Olskrokens blogg.


#6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0