Lite smågrejer bara...

Det verkar som domarna missat lite i den första omgången när det gäller målskyttar.

I Björndammens förlustmatch mot Olskroken gjorde enligt förbundet Marcus Lihnell laget första mål. På BBK:s hemsida finns det en matchrapport (klicka HÄR) och där går det att utläsa att det inte alls var Marcus Lihnell utan Rasse som gjorde målet. Efter en titt på laguppställningen utgår Götaholmaren från att Rasse är Rasmus Lihnell (bror till Marcus kanske?).

Även i Gårdas förlustmatch mot Marieholm hade det blivit fel gällande målskyttar. Enligt förbundet gjorde ett av målen av Mawuli Gokah men läser man Gårdas gästbok så finner man att det var Niklas Söderberg som var sist på bollen och inte Gokah.

Vill man höra Gårdas syn på matchen hittas lite synpunkter på deras "klotterplank". Klicka HÄR.

För att pigga upp detta inlägg lite slänger jag upp en bild.


Platsen är mitt pojkrum i Alseda i Småland och mannen på bilden är självklart legenden Ruud Gullit, inte helt oväntat min stora idol som liten. I tidningen Buster hittades adressen till AC Milan och jag skrev ett brev till klubben och bad om Gullits autograf. Ett par veckor senare trillade det ner ett brev poststämplat i Italien...

#6 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0